Slappdagar i ett vitt Kga

Har haft några lugna dagar i Kga. De har bland annat innehållit frisörbesök (skönt att kunna kamma ut håret igen!), lunch med Helena, mormorbesök, Robinson på Tv och många härliga skogspromenader med Aida! Helt sjukt mycket snö nu! Det är verkligen vitt ute! Snö är så mycket bättre än regn/slask väder så jag är nöjd :)
I eftermiddag bär det av mot Karlstad igen, ser fram mot en helg tillsammans med Johan. Inga direkta planer än så länge men det blir nog en hyffsat lugn helg gissar jag på!
Imorgon har jag bokat in ett skivstång pass (bodypump, muskelpass, krafttag... Kärt barn har många namn!), andra gången gilt hoppas jag på! Har tagit det lugnt nu i veckan pga andningen men nu känner mig helt återställd och peppad till tusen!

Vad har ni för planer i helgen?


Någon som fullkomligt älskar snön är den här kära damen! Hon dyker ner i den med nosen före, hihi. Lite svårt att fånga henne på kort när hon inte vill sitta still en enda sekund!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja det smaka super, try it!!!



Jadå det går bra, lite splittrad blir man iom att jag e lite överallt nu :)

Hoppas allt e bra m dig!

Kram

2010-01-29 @ 13:23:19
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja det är hur kul som helst =)

Allt bra med dig idag?

2010-01-29 @ 14:06:57
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

åh vilken otroligt vacker hund.



sv; Ja det är det. Jag är i Sverige just nu och hälsar på familjen. När jag är i Sydney så saknar jag hundarna allra allra mest! :)♥

2010-01-29 @ 14:17:00
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0