Måndag - ny ledig vecka

Så var det en ny måndag. En hel ledig vecka till innan praktiken i Kil sätter igång. Ikväll bär det troligen av mot Kga till mor, far och lilla vovvan. Johan ska åka på utbildning i Kalmar tis-tors så jag tyckte det var bäst att åka hem och fixa lite så jag slipper vara ensam här (jag=världens mest sällskapssjuka).

Har varit en jobbig natt, har inte kunnat sova pga något konstigt tryck över bröstet, gör ont när jag andas in. Har fått så förrut men då har det gått över ganska snabbt. Nu höll det i sig hela natten och det känns fortfarande när jag tar djupa andetag. Mor gav mig träningsförbud, jag som bokat ett skivstång pass tills ikväll. Får väl se hur jag känner mig senare. Nu ska jag iaf ta en promenad in till stan och kika lite i min nya hemstad. Måste lära mig att hitta bättre här!

Det är underbart soligt vinterväder ute idag, så det ska bli skönt att komma ut lite!

Bilder från en fin vinterpromenad i Kga för några veckor sen.


Kommentarer
Postat av: Melina

fina bilder :)

2010-01-25 @ 15:58:19
URL: http://mmelina.se
Postat av: Helena

Ojdå, tror du inte att det kan bero på stress efter allt som du varit med om? ta't lugnt och passa på att vila nu när du kan! ;)



ha en skön vecka!

kramar

2010-01-25 @ 17:06:52
URL: http://ingivelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0