Mysiga dagar i Uppsala


Uppsala domkyrka

Efter en lugn och mysig hemmakväll med Johan i fredags bar det av mot Uppsala till bror med familj under lördagen! Var så roligt att träffa dem alla igen och se hur mycket lilla Linnea hade växt. Världens sötaste flicka♥ Längtar redan tills jag får träffa dem igen! Synd bara att det är några mil mellan oss. På lördag kvällen var vi ute och åt underbart god mat på en italiensk restaurang och på söndagen blev det en promenad i det fina vintervädret samt lunch a la bror:)

Denna veckas apoteksarbete har inletts med recepthantering! Kul att komma igång men det är mycket mer än vad man tror att tänka på. Det ger väl sig efter hand hoppas jag!

Nej nu ska jag ta en dusch sen blir det lite tv tittande!
Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Helena

mysig helg!



jag vill fortfarande se bilder på linnéa! :)



kramar!

2010-02-10 @ 09:01:28
URL: http://ingivelser.blogg.se/
Postat av: Melina

låter mys :)

2010-02-10 @ 09:10:44
URL: http://mmelina.se
Postat av: Lofot

Hej hej hej!

Kul kul kul! Kom snart tillbaka. Nu har jag varit i Norrland. Och åkt flygplan. kram

2010-02-15 @ 22:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0