WorkWork o massa planer!

Sitter på jobbet (som jag vanligtvis gör när jag bloggar nuförtiden!), det är snart dags för lunch men jag tänkte hinna att få iväg en uppdatering av bloggen innan.
Igår var det dags för boxning igen, börjar lära oss riktigt mycket nu, både försvar, slag och fotarbete! Det är riktigt roligt och jag önskar det vore fler än ynka två gånger kvar. På sista passet ska vi gå upp i ringen och boxas mot en av instruktörerna, känns lite smånervöst...
I eftermiddag ska jag ner till labbet och få lite instruktioner inför kommande HPLC labbar jag ska genomföra. Det ska bli kul att labba lite för omväxlings skull!
Är i full gång och försöker planera vad vi ska hitta på när mina föräldrar kommer hit. Troligtvis blir det en tripp till Whitsundays och barriär revet som ligger norrut längst kusten. Vore kul med en seglartur där!
I helgen ska jag och Kristin möta upp några kanadensiska vänner i Byron Bay (ca 2 timmar från Brisbane) för lite sol och bad. En surfkurs ska också bokas in, nu jäklar ska det bli av!

Som ni märker så är det en massa jobb och planer på G. Inte långt kvar tills Sydney resan heller, herregud vad det händer mycket hela tiden! Hinner knappt andas :) Men det är så det ska vara! Det är ju inte varje termin man spenderar i Australien precis.

Nej, nu är det dags att fylla på energidepåerna. Pasta+pastasås och en kaffe på det så jag är nog fit for fight igen redo för metod skrivning och lab :)



Obs. Detta inlägg blev postat långt efter att det skrevs då blogg.se krånglar! Nu har jag labbat klart för dagen, gick bra men känner mig lite ringrostig. Nu ska jag hem och räkna på spädningsserier! yey! Något hände med texten till höger i mitt kollage också....Men hinner absolut inte fixa med det! Ska stå att jag missar hösten där hemma, saknar den friska höstluften och alla färger! japp... det var väl det..
Hörs snart,
kram från mig!


Kommentarer
Postat av: Malin

Förstår om du knapt hinner andas, men vilka upplevelser du får vara med om! Tror inte du kommer ångra någonting! :D När är det du kommer tillbaka föressten?



Ja, tufft nu, men hade jag inte trivts så bra i sthlm hade det varit tuffare. kanske förklarar vad som hände ngn gång men inte över bloggen helst ;)



Ta hand om dig!

2009-10-15 @ 09:37:52
URL: http://malinminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0