Slutet på veckan

Så var det söndag igen och ännu en vecka går mot sitt slut. Det har varit en mycket bra helg! Började med bio i fredagskväll på South Bank, vi såg "Whip it" med bland andra Ellen Page (Juno) och Drew Barrymore. En lättsam och mycket rolig film! Rekommenderas! Så billigt att gå på bio här som student! Betalar bara ca 30 kr! Så det blir helt klart fler biokvällar!



I lördags (igår) begav oss jag och Hanna ända ut till Ipswich (ca 4 mil från city) för att gå på barbeque fest hemma hos Camilla på jobbet. Våran första riktiga australiensiska barbeque! Det bjöds på hur mycket god mat som helst och vi hade supertrevligt! Festen började vid 15 tiden så vi var hemma i stan igen vid midnatt, en ganska bra idé att börja festerna så tidigt, man mår ju så mycket bättre dagen efter!
Idag har jag inte så mycket planer, hade gärna solat lite men hör och häpna så är det molnigt och ganska kallt ute. Så det blir nog lite plugg, serier på datorn och träning istället!

Några bilder från gårdagens barbeque. Upp vä: En tysk frisör (kompis till Yuri), Hanna och jag. Upp hö: Yuri, som jobbar på samma ställe som mig och Camilla + hans tyska vän. Ned vä: Kamilla och Hanna, två vänner till Camilla. Ned hö: Camilla


Kommentarer
Postat av: Helena

Helt grymt att starta festerna tidigt, jag har alltid sagt det! varför kan man inte göra så även i sverige? om man t ex ska ut på en lördag så gör man ju ändå inte så mkt timmarna innan förfesten... eller? :) måste bara få med alla uteställen först, ett stor projekt... :P

2009-10-12 @ 17:17:40
URL: http://ingivelser.blogg.se/
Postat av: Helena

Halloj igen! Ja, jag ska göra klassikern men inte under samma år. Regeln är att man gör alla grenar i följd, det spelar ingen roll vilken man börjar med och det behöver alltså inte vara under samma år. :)



Ha en bra dag!



KRAM!

2009-10-13 @ 12:42:17
URL: http://ingivelser.blogg.se/
Postat av: lisa

Tusen miljoner tack för kortet=) Det gjorde min dag. Du verkar ju ha det kanon bra där borta. Här hemma kom första snön idag, inte mycket men lite. Ha det fortsatt bra o snart kommer du hem=)))) Puss o Kram

2009-10-13 @ 18:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0