Slutspurten

Fullt upp nu med att försöka färdigställa första versionen av min rapport, förhoppningsvis kan jag skicka in den i nästa vecka! En liten kort update bara om vad som händer just nu, i punktform då jag inte har tid att skriva en lång text :)

*Pluggar hela dagarna
*Mor och far har anlänt till Sydney, nu är vi i samma land! Yey!
*Nästa helg = ledigt = Whitsundays och barriärrevet!
*Jag, Hanna och Zhanni har just nu en gratisvecka på ett gym, som vi försöker utnyttja till max :) I förrgår blev det löpband och gym och igår blev det löpband och pilates = trött i kroppen!
*Johan och jag har fått lägenhet i Karlstad! Åhh längtar till januari nu!
*Helt sjukt varmt här, svårt att sova hela veckan pga värmen!
*Ikväll blir det barbeque o fest i Camillas nya lägenhet.
*För övrigt blir det plugg hela helgen lång!

Japp det var en snabb update det! Hoppas ni har det bra! Snart kommer jag hem till kalla och osoliga Sverige (hörde att det bara varit en ynka soltimme i Karlstad denna månaden??? Helt sjukt!)

Jag och Hanna förra helgen, goodbye party för några av tjejerna i vår lägenhet... Fler bilder kommer när jag får tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0