Vilken vändning!

Mycket dålig start på dagen. Dyngsur efter cykelturen till skolan och 4 timmar föreläsning på det + magont. Vid lunch var jag helt slut. Mötte upp en klasskompis som haft ett sabbatsår för lunch. Underbar lunch buffé fick mig på något bättre humör. Efter lite super mario tv-spelande hos Malin, en timmes vila och en Ipren var jag på topp igen! Regnet hade även gett sig och solen tittade fram. Snörade på mig springskorna och sprang 13,5 km! Inga 16 idag men är nöjd ändå! Så man kan säga att den här dagen verkligen tog en vändning till det bättre!

Nu: dusch + något ätbart (yoghurt + mackor med leverpastej och saltgurka - mitt nya beroende!)

Kommentarer
Postat av: Helena

härligt!!!

2009-05-08 @ 08:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0