Restaurangbesök, stipendie + grattis till Malin!

Dåligt med uppdatering här under gårdagen och idag. Igår var det skola+stan+träning som gällde. Inget märkvärdigt med andra ord. Idag fick jag en välbehövlig sovmorgon, vaknade av mig själv strax innan 10 och kände mig utvilad! Kokade kaffe och gick upp grattade Malin lite som fyller år idag, GRATTIS!!!
Ikväll har vi (gänget i klassen) varit och ätit på en indisk restaurang för att fira min och Malins födelsedag. Så god mat! Börjar gilla indiskt mer och mer. Fick en massa fina presenter också, tack ♥ Visar säkert upp dem här inom kort :)
Fick förresten en rolig nyhet idag, jag har nämligen fått ett av stipendierna jag sökte, tjohoo! Några tusenlappar fixade till Australienvistelsen!

Nepp nu ska jag sova, tidig föreläsning imorgon. Sen ska jag försöka mig på att springa 16 km också, så jag kan nog behöva lite sömn! God natt!

Grattis till min vän Malin idag! Vi för ett år sedan! Vi grillar skumgodis.


Kommentarer
Postat av: Helena

åh vad trevligt med restaurangbesök och presenter =)



härligt med 16km löpning, du är verkligen inne runner's world nu! ;)



GRATTIS till stipendiet!!!



framgång föder framgång...



ha en härlig dag! kraaaaam



2009-05-07 @ 06:33:45
URL: http://ingivelser.blogg.se/
Postat av: Melina

härlig bild

2009-05-07 @ 07:13:33
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0