Måndag -- skola & springning

Måndag idag. En ny kurs har startat. Verkar helt ok, avslutas med en muntlig presentation på engelska i 45 minuter. Lite läskigt men en nyttig övning inför exjobbet. Bra att få igång engelskan lite. Sen är det ju såklart lite uppgifter som ska in på vägen också men ingen tenta vilket känns skönt. Jag och min nya fina Ipod kom ut på en springtur nu på kvällen, 1,2 mil blev det idag. Nu är jag trött och nöjd. Ska titta på det nya avsnittet av The Hills och äta lite yoghurt. Härligt.

PS. Tack Lisa för disk-tipset. Ska ha det i åtanke nästa gång det är dags :) DS.


Kommentarer
Postat av: Emmas Form - vägen mot en mer vältränad kropp

Bra jobbat! :D blev bara 4.7 för mig. men ändå! :)

2009-05-04 @ 22:23:03
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Helena

åh vad härligt att springa så långt!!! det enda som stoppar mig just nu är BLÅSOR. hm. känsliga fötter kanske, haha (kunde varit värre). jag har faktiskt också fått en sådan ipod, fast en grå. jättebra ju!



stor kram!

2009-05-04 @ 22:27:44
URL: http://ingivelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0