Snö i Kga!

Haft en bra/rolig/mysig helg hemma i Karlskoga. Jag hade dock packat lite för tunna kläder då jag trodde det skulle vara mer vår än det var. Men att mötas av detta kan väl knappast kallas för vår??


Tacka vet jag Göteborg där det är barmark och betydligt varmare :) Hemtentan är inskickad och jag blev väl hyffsat nöjd tillsist. Ny kurs har påbörjats (näst sista nu!) verkar vara mycket jobb men intressant! Ledigt idag så jag och Malin ska passa på att ta en sväng på stan nu!
Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: Helena

snart påsk, tjohoo! vi får se till att ses då. har du tänkt gå ut? vet inte vad vi har tänkt. =) mest bara ses och umgås! PUSS

2009-04-02 @ 21:52:31
URL: http://ingivelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0