Tidsbrist

Det var längesen man kikade in här. Är medveten om att jag har varit en mycket dålig bloggare på senaste tiden. Det har helt enkelt inte funnits lust, ork och tid. Haft mycket i skolan och då har man automatiskt inte så mycket att blogga om. Vad har hänt den senaste tiden då kan man ju fråga sig... Sammanfattar det så här: sista salstentan är gjord (yippie, nu är det bara hemtentor och arbeten kvar), hembesök i Kga, kärlek, träning, fest, vänner, fotomässa, bio, shopping, melodifestivalen, plugg. Fick jag med allt tro? Hihi låter väl som att jag hunnit med en del iaf!

Denna söndagkväll har spenderats i soffan. Har kollat Beck och ätit hårda mackor med Kalles kaviar och druckit pepsi. Har känt mig något seg idag då jag var ute och dansade till halv fem imorse.

Jag ska försöka hinna uppdatera lite oftare nu men bli inte arga på mig om jag misslyckas :)

Ett litet vinterkollage som togs när jag var hemma i kga, gu vad mycket snö det var! Bilderna är tagna med min mobilkamera, den tar faktiskt riktigt bra bilder när det är fint väder!

Kommentarer
Postat av: K

Åh va härligt m ett inlägg :)

0430 alltså? :) Härligt!

Ja jag ska försöka hålla mig men blir jag toksugen så tar jag kanske en bit, ett beroende i taget liksom :)

2009-03-02 @ 07:32:01
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0