Igår var en bra dag, idag inte lika bra.

Jag kände hur det kröp sig på igår. Precis innan spinningen kände jag i kliande känsla i halsen. Efter spinningen började det göra ont. Idag har jag jätteont! Jag pratar om min hals. Nästan alla i mitt "gäng" i klassen är eller har varit sjuka. Det snörvlas hejvillt i hela föreläsningssalen så det känns som att sitta på ett minfällt :) Nu har turen kommit till mig och troligtvis stannar det inte vid lite ont i halsen om det är samma skit som de andra har :( Så idag efter skolan har jag legat i soffan och pressat i mig apelsiner och försökt kurera mig så gott det går.

Igår var iaf en härlig dag! Hann med mycket! Först promenad med Helena i botaniska trädgården, så fint där (kan tänka mig att det är grymt vackert då alla blommor blommar!!), sen blev det kaffe och prat i vasastan. Därefter åkte jag hem och lagade middag och storstädade + gick på spinning. Kvällen spenderades framför Beck! En bra dag helt enkelt. Igår.



Nu ska jag göra mig lite te med honung!


Kommentarer
Postat av: Helena

hmm.. en dum fråga kanske, men sparar du bilden i picasa innan du laddar upp den på bloggen?



hoppas att du blir frisk snart! inte kul att känna sig krasslig nu när våren nalkas... ;)



vi har inte riktigt "löst" våra sömnproblem men vi är på god väg! man måste slipas mot varandra, hehe... det tar nog tid men det är det värt!



kramar!

2009-03-16 @ 20:25:36
URL: http://ingivelser.blogg.se/
Postat av: Karin

Fy hoppas du blir bättre snart.

Haha nä jag tycker faktisk inte de e kul att vi skickar henne, jag skäms...haha

Men så kan de va.

Kramelikram

2009-03-16 @ 20:52:45
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Matilda

hoppas det känns bättre snart!

2009-03-17 @ 18:15:16
URL: http://matildafrisk.blogg.se/
Postat av: V

Åh, massa krya på dig! Hoppas apelsinerna var mirakelapelsiner :-*

2009-03-18 @ 19:50:26
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0