Lyckad helg!

Trots det tråkiga vädret har det varit en mycket lyckad helg! I fredags bjöds det på god mat hemma hos Johans föräldrar. Igår blev festande med bästa Emma och Jenny som jag inte träffat på länge! Först lite lugn förfest hemma hos mig sen iväg på statt för lite dans. En mycket lyckad kväll! Inte så farligt trött idag heller vilket är skönt! 

Idag började jag som vanligt dagen med en promenad med vovvan sen blev det en tur till Örebro med Johan. Det inhandlades lite födelsedagspresenter men ingenting till mig. Var dock (som sagt) väldigt sugen på ett par skor. Vi hann med goda lax med pepparrot/räkmackor + islatte på expressohouse innan hemresan också. Islatte är en ny kärlek för mig. Speciellt de med lite smak av exempelvis hasselnöt!

Där har ni min helg i ord. Tyvär har kameran legat på hyllan större delen av helgen. Ska bättra mig på den fronten!

Nu ska jag äta lite middag och kanske ta en promenad till med vovvan. Sen blir det häng i soffan hela kvällen! Hoppas ni också haft en bra helg♥


Kommentarer
Postat av: Helena

hellu! det blev inget karlskoganatta? ;) skönt att du haft en bra helg! puss

2009-06-14 @ 21:35:44
URL: http://ingivelser.blogg.se/
Postat av: Natalia

Gud så fin blogg!!!

2009-06-15 @ 12:26:43
URL: http://smartish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0