Hemma!

Nu är jag hemma efter en härlig midsommarhelg med sol, promenader, god mat och en massa rysk vodka :) Uppdaterar lite mer senare idag. En sak som är mycket tråkig är att jag lyckades glömma min systemkamera hemma! Såg till att den var laddad och allt kvällen innan men sen fick jag inte med den, suck. Så de bilderna jag har nu är bara korniga mobilbilder. Får fler snart av Dina och Niklas iaf!


Johan och jag (och en kanon) i en gammal, mysig del av Fredrikstad!

Nej nu ska jag ta tillvara på det fina vädret! Ut på balkongen! I eftermiddag har jag dock en massa tråkiga saker att ta tag i. Får passa på att njuta nu!

Hoppas ni haft en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Helena

Bra att ni haft det bra! =) ja, ring ikväll så får vi se om vi kan styra upp uppsala framöver...! kram!

2009-06-22 @ 15:30:38
URL: http://ingivelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0