Göteborgsvarvet 2010?

Blev ingen löpning idag. Kände mig ganska nöjd efter en promenad med Pernilla och Lennox (som inkluderade jakt efter en galen rådjursvittrande Lennox i branta backar, puh tur att vi fick tag på honom till sist!) och sen en promenad med pappa och Aida runt kullen. Sparar springningen till imorgon istället! Nu är det iaf betalt och klart. Jag ska springa göteborgsvarvet även nästa år! Johan och jag har anmält oss båda två :) Blir kul att ha ett gemensamt mål med träningen! Detta året har jag verkligen lyckats bevisa för mig själv att ingenting är omöjligt, och det gav mersmak!
Har hittat present till Johan idag också. Blev väl inte sådär supernöjd med vad ska man köpa till någon som redan har allt (i min prisklass iaf!)??

Kommentarer
Postat av: Helena

åh vad kul, kanske kommer jag med... vi får se. =) vore ju kul eftersom du har examen då också, right? ja, det blir lite av rekord gällande kga-besök måste jag säga! :) bra att ta chansen när den finns... vad blev det för present? kram!

2009-06-16 @ 08:40:09
URL: http://ingivelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0