Härliga dagar

Haft några bloggfria dagar. Harry Potter filmen var sådär måste jag säga. Har älskat alla tidigare filmer men denna tyckte jag kändes en aning seg och långdragen. En transportsträcka fram till slutet där det äntligen började hända lite grejer. Sen sist jag bloggade har jag hunnit umgås med många kära vänner-Sofia, Karin, Helen, Pernilla, Emma och Nicole! Har varit härliga dagar! Igår hängde jag och Sofia i hennes trädgård hela dagen och solade o pratade massor. På kvällen blev det utgång med Nicole+pojkvän och Emma. Vi började kvällen med lite rosé hemma hos Emma sen blev det middag på Jack. Efter det var det statt som gällde! En rolig kväll bortsett från allt letande efter alla inne på statt!

Emma, det är du och jag mot världen denna sommar ;)


Har lite inlägg på G, så kolla in senare! Lite shopping jag måste visa + en massa fina bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0