Regn och dunder

Har suttit inne hela förmiddagen och fixat med bankärenden, mailat en del osv. Bra att få gjort saker helt enkelt. Ska strax pallra mig ut på en promenad med Aida. Inte speciellt lockande då det regnar och dundrar utanför fönstret.

Igår var en ganska hektisk dag i mitt annars förslappade sommar schema:) Gick upp relativt tidigt för att ge mig ut på en löprunda. Som alla andra gånger jag försökt mig på morgonträning var jag jättepositiv innan. Den positiva andan försvann illa kvickt då jag (som all andra gånger jag morgontränat) märkte att kroppen inte löd mig. Benen kändes som spagetti och överkroppen var några meter före benen hela vägen. Haha. Jag är helt enkelt ingen morgonmänniska. Dagen innehöll även en runda på stan med mor (köpte en ny enkel svart klänning!), mys med Lofoten (brorsdottern), lite plugg, två långpromenader med Aida och filmtittande o godisätande med Emma! Vi såg Harry Potter, "Den flammande bägaren". Den bästa av de filmerna hittils enligt mig.

Nej nu får jag pallra mig ut på promenaden, ska iväg och fika med Pernilla senare och efter det blir det gym och dans med Emma! Hm.. blev ett långt och babbligt inlägg... aja hoppas ni har det bra denna gråa ons iaf!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0