Mycket lugn helg

Helgen har mest spenderats i soffläge med Johan. Har degat framför ett antal filmer och bara tagit det lugnt. Satt just och funderade på vad man hittade på innan det blev så fint väder? Nu när det inte är soligt blir jag helt rastlös och kan inte komma på något annat att göra än att titta på film, hihi.
Det har åskat och blixtrat en hel del de senaste dagarna. Hjälp vad rädd jag blir när åskan är nära! :) Åskan har slagit ut vårt internet så nu lånar jag Johans trådlösa. Hoppas pappa fixar detta snart då jag måste börja söka artiklar i veckan o läsa på inför exjobbet! Har förresten skickat in alla papper nu för visumansökan, känns skönt att det äntligen är gjort.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen får vi se om det kanske blir en liten tripp in till Örebro (Marieberg) kanske? :)

Åskväder!

Vackra Uppsala!

Kort taget av Helena i Uppsala:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Gillar bilden på dig framför kyrkan! =)



Det gick helt ok igår, genrepet gick lte bättre, men men så kan de va. kul var det iaf! Och yes vi gick ut sen, statt är statt, behöver kanske inte säga mer ;)



Händer i veckan?

Kramellikram

2009-07-05 @ 15:24:47
URL: http://malinminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0