Boende Brisbane fixat!

Väntar som ni vet fortfarande på att mitt Australien visum ska dyka upp. Dyker i brevlådan det första jag gör varenda morgon. Vill verkligen komma iväg i slutet av kommande vecka!
Allt annat börjar falla på plats i alla fall. Ska dela lägenhet med 4 tjejer mitt i centrala Brisbane. Vad sägs om pool, grill, takterass, gym, diskmaskin, tvättmaskin och internet inkluderat i hyran? :) Kommer nog att bli grymt kul!
Kommer sakna alla här hemma men det är ju inte för evigt. Till jul är jag ju hemma igen! Och sen kommer ju mina nära och kära forhoppningsvis och hälsar på ;)

Nej nu ska jag sätta igång en tvätt sen blir det nog en springtur! Massa energi idag!

Kommentarer
Postat av: Melina

ha en bra söndagskväll :)

2009-07-26 @ 20:05:15
URL: http://mmelina.se
Postat av: blivande apotekare

Ser underbart ut! Har lite frågor..Hur fick ni tag på ett sånt här fint boende, vad blir kostnaden ung. och ska du dela det med människor du känner sedan tidigare?

2009-08-01 @ 02:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0