Urladdning


Som jag skrev tidigare hade jag en massa spring i benen. Därför blev det en sväng till gymet där jag sprang 9 km på bandet :) Göteborgsvarvet here I come :) Snart ska jag börja springa ute men tycker det är lite otäckt att springa själv ute när det är mörkt (och när man inte riktigt har klart för sig var man ska springa). Efter träningen dammsög jag lägenheten och plockade lite sen har jag även hunnit med en liten testund uppe hos Helena. Nu känner jag mig något urladdad. Skön känsla.

Det här blev ett "åh vad jag är bra och effektiv" inlägg. Behövdes efter denna seg-helg :)

Kommentarer
Postat av: Elin~Mamma till Thea

Haha, jaa jag har ingen aning fall nån använder dom:P Jag hade nämligen inte ens en aning om vad det var föräns idag när jag hittade de på internet :D



Men har svårt att föreställa mig att nån använder sånt.. Fast iofs så är ju alla olika & gillar olika saker så man vet ju inte riktigt! :)

2009-01-25 @ 23:02:04
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Helena

härligt!

2009-01-25 @ 23:41:47
Postat av: Karin

Ja det är verkligen jättejobbigt, sen blir det som en mara i huvudet att man har svårt o somna...

Va dukti du e o springer o grekkar. Jag ska iväg ikväll förhoppningsvis om jag inte bangar...haha



Kram

2009-01-26 @ 09:35:58
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0