Nytränad och trött

Är precis hemkommen från ett krafttag pass. Nu är jag trött i armarna. Och benen. Härligt. Känner mig även trött i huvudet. De senaste dagarna har jag försökt komma igång på allvar med pluggandet. Men det har inte gått något vidare. Kan bara inte ta den här kursen seriöst! Kursen handlar om hälsoekonomi, pedagogik, upplägg av studier, statistik mm. Massa små lösryckta delar som inte intresserar mig det minsta! Men man måste väl kunna det lite ytligt antar jag ändå för framtida jobb. Imorgon är det bara en vecka kvar och då bara måste jag plugga seriöst och inte bara svamla med kompisarna som det lätt blir :)
Nej nu blir det dusch och kvällsmat!

 

Stor kram från mig!

Kommentarer
Postat av: Helena

haha när jag läste de nya kurserna tänkte jag "åh vad intressant!" tänk vad vi tycker olika... kram!

2009-01-29 @ 22:12:55
URL: http://ingivelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0