Möte med gammal vän

Idag är jag "ledig" (om man bortser från ett liitet seminarium som jag missade imorse=)) så har tagit en rejäl sovmorgon vilket kändes behövligt. Har varit trött hela denna veckan, beror nog på den intensiva helgen vi hade i Umeå.
Nu har jag i alla fall duschat och gjort mig i ordning och ska strax ner och möta upp min vän Gabi som jag inte träffat på jag vet inte hur många år! Det roliga är att Malin (som jag umgås med dagligen här i gbg) känner Gabi från tiden hon bodde i Lund. Så nu ska vi luncha tillsammans allihop=)

Ha en bra dag!

En liten tjuvkik på en bild som kommer finnas med i ändringarna på bloggen...Det är mest bilder som kommer bytas ut.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack tack! :D jaa hon liknar mig faktiskt en hel del tycker jag! :) Så snäll & go är hon så..

Jaa, hojta till när du är hemma så ska jag ut & visa mig på stan! ;) Kraam

2009-01-22 @ 12:21:43
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0