Surfa var något av det roligaste jag gjort!

 
Trots mycket ömma muskler idag, ett evigt kämpande mot vågorna igår och ett intag av X antal liter saltvatten/sand så måste jag säga att surfningen var en av höjdpunkterna på detta halvår! Nu känner jag nästan lite ångest för att jag inte började tidigare! Lyckades ta mig upp på fötterna två gånger men ramlade ganska fort dock.. Vill mer! Dålig kvalitet på bilderna, bättre bilder laddas upp inom kort!

Efter surfningen igår blev det lite häng på stranden och shopping. Gissa vad jag kom hem med i min shoppingkasse?? Ett par Uggs Australia :) Köpta i 30 gradig värme. Hehe. Nu kommer jag inte frysa om fötterna när jag kommer hem i alla fall. Priset var ca en tredjedel av priset på Uggs hemma i Sverige. Jag som trodde att jag aldrig skulle bära denna sortens skor. Men det var det skönaste jag nånsin haft på mina fötter!



Nu ska jag rätta lite på min rapport och ikväll blir det middag ute med Zhanni!
Hoppas ni får en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0