Sjukling :(

Idag är jag hemma från jobbet och är sjuk. En mycket konstig sjukdom detta, först blev jag lite dålig, nästa dag var jag nästan bra sen tog det några dagar så blev jag smådålig igen osv. Men nu (el igår) är det som värst. Har haft feber och ont i kroppen och knappt kunnat svälja. Mycket segt. Känner mig något bättre nu så hoppas det går över fort...
Vill börja träna igen! Kristin en av tjejerna i lägenheten började spela handboll idag i ett lag. Jag blev också supersugen på att börja sporta! Volleyboll och boxning står högst på listan just nu! Får sätta mig och googla lite.
Annars har det inte hänt så mycket. Igår var alla förrutom jag och Jovana ute på tisdagsklubben på campus. Vi stannade hemma och åt kakor, drack te och kollade på Twilight istället :)
Tjohoo nästa helg har vi bokat hostel i Surfers Paradise!! Äntligen ska vi till havet!

Nej nu ska jag gå och vara lite social med de andra :) Hoppas allt är bra med er!

Lite rolig mobilbild. Hanna och jag mitt i natten, mitt i Brisbane på en cykeltaxi.


1.Utsikt från poolen på vårt tak 2.Jag, uppklädd inför horce races på Ekka day.


Kommentarer
Postat av: Linda

Nej fy då vet jag vad jag har att vänta mig då. Jag har haft en sån jobbig natt inatt. Hittade dock en ställning med huvudet som var bättre så det inte gjorde lika ont när ja svalde :) haha knäpp man e!

Hur går det på jobbet då och med planering av projektet? Vet du hur du ska lägga upp det?



Vi knaprar vidare på våra halstabletter annika så ska vi allt bli bättre. Vi har båda massa jobb att göra :)

Kram på dig!

2009-08-19 @ 14:29:26
URL: http://nydesigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0