Glädje och lättnad!

Aida är nu opererad och allt gick bra. Troligtvis får hon komma hem redan imorgon! Kände en glädje spridas i kroppen då jag fick detta besked. Hoppas på att hon får några pigga år till nu! Mycket känslor inlandade när det gäller djur alltså. De sprider så mycket glädje och kärlek!
Efter skolan (som bara var föör tråkig idag!) åkte jag, Malin och Chris och inhandlade goda sallader på paprika och åkte hem till mig för att plugga. Gick sådär. Blev mest massa prat och kaffedrickande. Min skolmotivation blev inte ett dugg bättre av påsklov! Under kvällen har det tränats cykel cirkel i 1,5 timmar och sedan har jag skämt bort mig själv med inpackning av hår och målning av naglar. Man behöver det ibland.
Imorgon blir det skola mellan 8-17, så hörs imorgon kväll någon gång! ♥


Kommentarer
Postat av: Melina

skönt att allt gick bra!

2009-04-15 @ 07:32:02
URL: http://mmelina.se
Postat av: Pernilla

Sv; Det är ingen fara gumman, jag förstår.

Va skönt att det gick bra med sötisen=)

Tyvärr är det vanligt att tikar får inflammationer i livmodern när dom blir äldre.

Vi hade det jätte trevligt i påsk. Kent var här och hälsade på, sen var vi ute hos mina föräldrar hela helgen. Mysigt mysigt=)

Men vi får se till att ses nästa ggn du kommer hem!

Antar att du kommer vara hemma i sommar?

Kramar

2009-04-15 @ 13:37:21
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0