Landet har sin charm

Åh vilken mysig helg det har varit! I fredags åkte jag som sagt mot Kil där jag och Johan bodde i ett hus på landet. Det var en bra bit ut på landet bortom all civilisation. Det var mysigt att vara där men kände mig ändå lite som Carrie i SATC när hon var med Aidan ut till hans landställe :) Det var lerigt och jag hade inte världens bästa skor på mig för lervandring. Dessutom lyckades jag få någon form av bett i pannan så det svullnade upp och blev en stor böld. Men landet har sin charm, det är så lugnt och tyst och visst är det vackert?







Vi hade iaf ett jättemysigt dygn där ute med massa mys, film och godsaker:) På lördagen åkte vi in till Karlstad för lite shopping och sedan åkte vi vidare till kga. Hem på middag hos mor och far för att sedan åka på fest i Kristinehamn. På natten åkte vi tillbaka till kga igen. Ett väldigt flängande men kul har vi haft:) Idag är det en jättesolig och fin höstdag och jag o Johan har varit ute och gått med Aida och fotat en del. Bilder kommer upp snart! Nu ska vi snart äta en god middag här hemma bestående av färsk gös och pressad potatis, mm:)

Hoppas ni haft en bra helg!!

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Mysiga höstbilder. Hösten är så vacker. Vad intressant det låter att läsa till apotekare. Är det det också? :)

2008-10-12 @ 18:49:56
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahah känner igen och förstår din liknelse med SATC :-D Kram på dig.

2008-10-12 @ 19:31:47
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: V

Att andas lite på landet ett tag gör nog livet lite vackrare. Och det ser så mysigt ut. Kramkram, finis!

2008-10-12 @ 20:56:31
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0