Trött på det gråa, snö tack!

Så var man tillbaka i götet igen då och ännu en jobbig skolvecka väntar. Kände att jag gärna hade stannat hemma i Karlskoga och tagit jullov nu. Ingen lust med en massa plugg och stress. Mår lite bättre idag i alla fall. Hoppas på att kunna träna imorgon. Min kropp vill väldigt gärna röra på sig men min hjärna håller inte riktigt med.
Tog en "ny" utsiktsbild i helgen då jag var på promenad med vovvan. Lite skillnad mot sist jag var hemma och fotade samma motiv, eller hur?



Inte lika färgsprakande som sist direkt. Bara grått och tråkigt....Det skulle gärna få komma lite snö så att det blev ljusare ute. Men det kan man väl bara drömma om här i gbg.


I bilen på väg till Karlstad. Om man tittar riktigt noga kan man skymta mig i backspegeln ;)

Hade inte med mig kameran hem så mobilkameran fick duga i helgen. Den tar faktiskt skapliga bilder ibland. Om man håller den riktigt stilla :) Fick skjuts med Johan till Karlstad idag. Vi var där i mycket god tid innan tåget skulle gå så vi gick och åt god thaimat på ett ställe där. Ikväll har jag hunnit med och träffat både Malin och Helena. Måste ju få lite uppdatering på vad som hänt när man varit borta hela helgen :)

Hoppas er helg varit bra!

Kommentarer
Postat av: Melina

usch,vill inte ha snö!

2008-11-17 @ 10:39:10
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0