Sova, plugga, äta, träna...

...Japp så ser mitt liv ut nu. Pluggandet tar enormt mycket tid och det tär på mig kan jag säga! Hjärnan måste vara superfokuserad hela dagarna och när man kommer hem är man helt slut. Matlust/inspiration har jag ingen för tillfället. Skulle kunna leva på mackor och fil bara för att jag inte orkar laga mat. Men jag tvingar mig till det... Idag blev det iaf en thaikycklinggryta som blev rätt god. Nu har jag precis kommit hem från träningen och ska strax ta en låång varm dusch.

Utöver skolan så har jag massor att fundera på och besluta om också. Har nästan bestämt mig för att jag vill åka till Australien och göra mitt exjobb efter sommaren så det är massor runt det som behöver utredas. Vet dock inte riktigt vart i Australien jag vill eller vad jag vill göra.... Hmm... Måste bestämma mig snart!

Tur att det finns små ljusglimtar mitt i denna vardag iaf =). På fredag ska jag på julkonsert och se Pia och Helena uppträda :) Dessutom kommer troligtvis Johan i helgen! Sen har jag ju alla mina fina vänner! Vad vore vardagen utan dem? =)

Hoppas ni har det bra allihop! ♥



Kommentarer
Postat av: Helena

åh vad kul annika, att du bestämt dig för australien! GO for it! ;)



jobbigt när denna eviga cirkel är igång, plugg, äta sova, men träna är skönt ändå... =) jaja, vi blir lärda, inte sant? =)



lyx att få gå på konsert! vad görs på nyår förresten? kramkram!

2008-11-26 @ 20:12:33
URL: http://ingivelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0