Plugg, träning, tacos och film

...Så har min lördag sett ut. Inte en endaste dag helt utan plugg nuförtiden. Längtar såå till jullovet nu alltså. Ska bli skönt att få komma hem och slippa stressen några veckor! Ett spinningpass avverkades på eftermiddagen och sedan gick jag och Malin till affären för att inhandla lite godsaker och tacos-saker. Jag skulle kunna leva på tacos tror jag, så himlans gott! Kvällen avslutades med en film, "You don't mess with the Zohan". Den var rätt rolig i början men någonstans i mitten tycker jag den spårade ur totalt. Blir för grov humor för min del, hehe!

Igår var jag på chalmerkörens julkonsert. Var där förra året också, de är såå duktiga alltså! Helena sjöng solo och jag var så stolt över henne, så fin röst!;) Konserten gav en hel del julkänslor såhär lagom till första advent!
Ni får ursäkta för dålig uppdatering, kommer nog bli lite sporadisk uppdatering nu tills tentan är gjord. Har väldigt mycket i mitt huvud just nu!

 
min kväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0