Fullspäckad dag

Idag har jag haft ett fullspäckat schema. Blev plugg på biblioteket till kl 16, sen snabbt iväg till gymmet för att sedan kasta mig i duschen innan det var dags för hundpassning av lille Texas. När jag kom hem därifrån blev det lite tedrickande och yatzy uppe hos Malin. Nu är jag helt slut. Ska alldeles strax krypa ner under mitt varma täcke. Lagom till att jag skulle cykla hem från Caroline började det snöa! Första snöflingorna mina ögon skådat detta år. Eller snöflingor kanske är fel att kalla dem...snöblask-flingor är ett bättre ord...
Imorgon är det redan fredag. Fattar verkligen inte var veckorna tar vägen! Snart första advent ju! Ska ner på stan för lite julklappsspaning med Pia imorgon. Men innan det blir det plugg plugg plugg....


En fin bild på sötnosen Texas och matte Caroline.

Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: V

Men vilken rar tufsing! Alldeles bedårande. Hoppas också plugget var överkomligt. Massa kram!

2008-11-21 @ 20:14:06
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/
Postat av: Lexie

grymt söt :D

2008-11-22 @ 13:49:54
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0