what a day

ojoj den här dagen har verkligen gått i ett. Har innehållit massa tråk som barnmorskebesök, skola, möte med handledaren för projektet, handling och massa mer skola i form av egenvårdskurs. Har varit en bra kväll i alla fall uppe hos Malin med te och Desperate Housewifes (vi kan aldrig hålla oss, laddar ner alla avsnitt i förväg!) Men tycker dock att DH håller på att spåra ur lite och bli sämre... Tycker att många serier gör det nuförtiden...

Imorgon blir det restaurangbesök (igen!) för att fira mig och Malin, trevligt :) Vi hittar alltid många anledningar till att gå ut och lyxa till det på restaurang! Kanske ska shoppa en massa lyxigt smink också på make-up store för mitt presentkort jag fick av Johan i födelsedagspresent :)

 Nej nu är jag så hima trött, dags för sängen! Sov gott! ♥

Nehepp, funkar inte att ladda upp bilder, då blir det väl ingen bild på en supertrött supersöt sovande Aida-vovva då....

Kommentarer
Postat av: anna

jag önskar verkligen jag kunde trycka upp precis alla motiv jag ville eller enbart efter beställning..men har inte pengar till det..suck..vinna en miljon kanske vore en plan och köpa eget tryckeri..humhum..

massa kram!

2008-05-06 @ 00:06:31
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Emma

Maila på du om du vill =)

Nää jag tycker DH är guld.. är ju spännande nu med hur det ska gå för Scavos pyromaner :P

2008-05-06 @ 00:35:54
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Pernilla

Haha ja d var en trevlig överraskning när jag såg att tungan var grön. Kenny var inte så sugen på att kyssas när jag lipade åt honom;)
Ja dom är helt störda där borta, usch!
Tråkigt att du fick ett stört besök hos barnmorskan, vad hände?
kraaam

2008-05-06 @ 15:03:15
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: Augusttindra

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2008-10-01 @ 11:24:18
URL: http://augusttindra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0