Söta smycken!

    image319image320
Dessa söta smycken från Disney Couture skulle gärna få pryda mig i sommar! Dessa finns hos kyssjohanna.se och de har även många fler liknande, såå fina!!

Idag har jag för övrigt varit riktigt duktig. Hade föreläsningar mellan 10-15. Sen satt jag kvar ända till stängning (20) och pluggade. Sekuritas hann till och med komma och de började släcka ner, hehe flitigt va? Känner att jag verkligen kommit igång nu iaf. Kämpar hårt för att kanske få någon lugn stund i helgen då Johan troligtvis kommer♥

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Tack så jätte mycket för dina söta ord :)
Hoppas du kollar in min blogg igen!

Och att du haft en bra dag:)
Kram & God natt

2008-05-14 @ 23:25:58
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Pernilla

Jag hade också mer än gärna låtit dom smyckena pryda mig i sommar, tänk så snyggt till brännan.
kram på dig min lilla plugghäst;D

2008-05-15 @ 07:05:48
URL: http://pernillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0