saknar

åh jag har tråkigt. Ingen hemma och vädret är bara så grått och tråkigt. Johan åkte som sagt iväg till Norge igår för att hjälpa sin far med deras båt. Nu saknar jag honom såå mycket. Önska du var hääär....

Hehe undrar om Johan uppskattar o vara med på bild i min blogg? Skulle inte tro det...
image264

Maj månad redan alltså... Ser inte fram mot denna månaden. Enbart en massa plugg och tentor som gäller innan det är sommar. Bara att bita ihop och kämpa sig igenom det som vanligt antar jag.
Sitter här och funderar på en ny design till bloggen... Synd bara att jag är så dålig på det... Ska fixa lite så får vi se hur det blir. Pernilla har sagt att hon ska hjälpa mig med en ny header iaf :)

Eller så kanske man borde ge sig ut på en springtur? Hmm tåls att fundera på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0