Kräfta efter en timme

Just hemkommen från soltaket. Idag är det den varmaste dagen hittils tror jag och det kändes vill jag lova, puh var nästan föör varmt! En timmes solning resulterade i att jag nu ser lite ut som en kräfta i färgen på vissa partier av kroppen. Jaja intalar mig att det lägger sig snart och att jag får en jämn brun färg..(hm sen när får jag en jämn brun färg?)
Planerar att ta en sväng till affären, tänkte göra tacopaj eller något kul ikväll för att liva upp tillvaron lite. Sen blir det nog lite godis.... mmm var länge sen jag köpte det nu! Ska nog inhandla solskyddsfaktor också... vore ju inte så kul att vara kräfta på hela kroppen... :)

Hoppas ni alla är ute och njuter och solen!!! Glöm inte solskyddsfaktorn bara... Om ni inte vill se ut som mig vill säga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0