Ikea och flytthjälp

Dagarna blir bara varmare och varmare! Men idag har jag spenderat största tiden av dagen inne på Ikea. Handlade inte alls mycket då jag ska hyra ut lägenheten över sommaren. Känns lite onödigt med nya grejer då som kanske bara förstörs. Men Helena och hennes syster handlade desto mer :) Sen har vi släpat grejer, ut och in från bilen, från deras förra lägenhet osv... Nu är jag trött och hungrig! Ska snart ut i solen och grilla med några vänner och ta en och en annan öl kanske :) Kameran får följa med!

Ha en härlig lördag kväll nu!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra fortsatt dag. :D

2008-05-10 @ 17:15:14
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: Anonym

men ska du va i kga i sommar? lyckats fånga ngn som ska hyra lägeheten ännu? jaa värmen är här och det är bara att njuuta nu! hört att de ska bli regn i veckan...om du tyckte den där låten jag länkade till (endless summer) var bra, kan jag tipsa om hela hennes album. grymt bra tycker jag! :D kramkram

2008-05-10 @ 21:49:23
URL: http://malinminelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0