födelsedagskalas

Godmorgon(förmiddag) sötisar. Har visserligen varit uppe någon timme men men.. Idag står det födelsedagsfirande på mitt schema. Lite släkt kommer hit för att fira mig och även min far som fyller år imorgon. Trevligt. Det mest trevliga är att mamma har beställt smörgåstårta, prinsesstårta och vaniljbullar från ett bageri här, mums! Haha pizza igår och massa onyttigheter idag bådar inte gott. Får skärpa mig efter helgen. Tänkte försöka ta en lång joggingtur nu snart iaf för att dränka det dåliga samvetet lite :) Ska även ner på stan en sväng för att försöka hitta något roligt till far (något tips??) och något till en kompis som fyller år nästa vecka.

Ikväll kommer Lisa till stan. Så imorgon korsas nog våra vägar igen! Var längesen nu och det ska bli sååå kul att ses!

   Lisa och jag i somras.
   image275

Kommentarer
Postat av: Aleksanderolivia

Great site!!!

2010-06-29 @ 10:42:45
URL: http://aleksanderolivia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0