Vinden blåser aldrig åt mitt håll

Ett konstigt fenomen tycker jag är vinden. Varenda morgon (då menar jag verkligen varenda morgon) har jag motvind när jag cyklar till jobbet. Kommer alltid fram helt genomsvettig. Då kan man ju kanske tänka sig att jag någon gång iaf borde ha medvind när jag cyklar hemåt. Det händer nästan aldrig. Då har minsann vinden vridit sig så att jag får den rakt mot mig. Vinden verkar aldrig vara på min sida helt enkelt.

Har haft en kort arbetsdag idag vilket kändes mycket skönt. Var massor att göra idag, hann knappt med hälften!
Nu funderar jag på att bege mig ut och fota lite med min tråkiga kamera... Dröjer nog inte innan det blir en ny iaf:) Senare i eftermiddag ska jag besöka en kusin som fyller år och träffa deras lilla "nya" bebis Svea! Har även en springtur inplanerad med Karin. Så har fullt upp!

Kramkram♥


Kommentarer
Postat av: Erlinglinnea

Great site!!!

2009-03-10 @ 08:57:21
URL: http://erlinglinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0