Trött dag idag

Idag vaknade jag allmänt förrvirrad av mig själv vid 6-tiden. Kollade på mobilen och upptäckte att jag inte ställt klockan (skulle upp vid 7-tiden) så det var en hima tur att jag vaknade. Men saken är den att jag är HELT säker på att jag ställde klockan igår kväll när jag gick och la mig. Jag måste alltså ha vaknat mitt i natten någon gång och dragit av alarmet helt utan att jag kommer ihåg det. Hm min kropp gör precis allt för att slippa gå upp på morgonen..

Vid 7-tiden när jag steg upp fumlade jag trött omkring och fortsatte att vara allmänt förvirrad, gick in till toan när jag skulle till garderoben, stoppade müslin i kylen osv... Blev inte människa förrän morgonrasten på jobbet då jag hällde i mig två koppar kaffe. Behövs ibland. Är dock fortfarande trött så funderar på att vila en liten stund nu.

Efter jobbet idag hälsade jag på mormor en sväng och hon bjöd på fläskpannkaka och lingonsylt, mums! Nu är även helgens statt-biljett köpt. Ska ha lite fest hemma hos mig på lör nämligen :)

Törstig vovva för någon vecka sedan...


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Yogade lite här hemma istället, ville inte gå iväg ifall det skulle bli sämre med värken. Men det känns faktiskt bättre nu=)

Det är nybörjar gruppen så det är inte så svårt.

Ska börja på fortsättningen, men den e mitt i min kvällsmat, så jag måste samla mig lite först.



Usch va jobbigt att vara så trött, du behöver nog gå och lägga dig tidigt ikväll.

kramase

2008-06-25 @ 19:17:03
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0