Tanken bakom

Fått några förfrågningar om vad som menas med "Nummer älva" så tänkte ta och berätta det lite kort. När jag var liten och min farfar levde kallade han alltid mig för sin lilla älva. Han tyckte då att jag såg ut som en älva med mitt blonda lockiga hår och dessutom var jag barnbarn nummer 11! Så det är min tanke bakom min bloggrubrik... Dessutom tycker jag att älvmotiven är vackra! Och jag gillar nummer 11.... :)

Tors morgon idag, blev inget bloggande igår, var så himla trött efter jobbet att jag inte visste var jag skulle ta vägen! Dessutom kom Johan hem från jobbet så jag ville passa på att umgås lite med honom! Nu är det jobb igen som gäller till 15 sen ska jag ner på stan och försöka hitta en 30års present till min bror. Ideér någon??

Ha en fin dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

aha, fyndigt! =)



något ni kan göra ihop är ju alltid kul...!



KRAM

2008-06-12 @ 10:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0