Slitig dag på jobbet och en rejäl vurpa

 Ojojoj vad trött jag är. Rivstartart på jobbet idag verkligen då jag hade hand om hela egenvården själv under eftermiddagen. Det gick helt ok men sprang omkring som en liten vessla hela tiden. Satt verkligen inte ner en endaste minut. Men det var kul samtidigt, tiden gick fort!

Efter en sväng förbi Lisa blev det en långpromenad med Pernilla! Alltid lika kul att ses :) Hennes lille vilde gris till hund slog dock ner mig som en bowlingkägla när han fick springa lös på fotbollsplanen... Jäklar vilken vurpa säger jag bara!! Jag flög i luften och landade rakt på svanskotan!! haha Pernilla kunde inte sluta skratta! Det måste ha sett rätt kul ut... :) Andra gången inom loppet av bara några dagar som jag ramlar. På ön i lördags flög jag handlöst över en rot vilket resulterade i ett blått knä + lite fler diverse småskavanker. Klant Annika!!!

Nu sitter jag här och kopplar av för första gången idag, känns skönt. Trött i kroppen och trött i huvudet, blir tidig sänggång ikväll!

Bloggen strular, går inte att ladda upp bilder, mucho tråkigt. Återkommer om en stund!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hihi blir full i skratt bara jag läser din beskrivning;)

Nu är det min tur att ramla nästa gång!

kramis

2008-06-10 @ 07:10:31
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: Lavransaida

It is the coolest site,keep so!

2009-02-13 @ 10:00:58
URL: http://lavransaida.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0