Slit för ingenting?

En helt perfekt kväll för springning har det varit. Var duktig och sprang en runda på ca 8 km. Det gick super idag, till skillnad mot sist. När jag kom hem tänkte jag skiva upp lite melon och sätta mig och kolla på fotbollen. Men då kommer mor och far hem med mat från MAX som öppnade i kga idag. Jag var inte alls speciellt sugen men vad gör man liksom? :P Gott var det i alla fall och nu är jag mätt. Känns som träningen var lite i onödan..? :)

Pratat med vänner ikväll som jag inte  pratat med på superlänge! Så kul att höra från dom! Snaart ses vi igen!

Nu dusch och slutet på fotbollen... Ser mörkt ut för Rumänien som jag vill ska gå vidare....


Kommentarer
Postat av: cindy

Tack :) Titta gärna förbi fler gånger :)

2008-06-17 @ 22:39:51
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/
Postat av: Teodoralvilde

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2008-12-11 @ 10:18:18
URL: http://teodoralvilde.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0