Separationsångest

Gu vilken pers det är att rensa garderoben. Hittar massa gamla plagg som betytt så mycket, minnen blossar upp och jag kan bara inte göra mig av med det! Sedan står jag och velar en stund innan jag efter mycket om och men lägger plagget i slänga eller skänka högen. Puh nu är garderoben utrensad iaf och jag kan flytta in med alla saker jag har med mig hem från gbg.

Vad det blåser idag förresten! Mor och far ligger inblåsta med båten i en liten vik och vågar sig inte därifrån. Får hoppas det lugnar ner sig så de hinner till jobbet imorgon :)

Söndag kväll nu. Om jag ska summera veckan skulle jag använda dessa ord: sol, bad, Lisa, promenad, Örebro, fest, båt och ledighet. Låter inte så dumt va? Har varit en härlig vecka men imorgon är det som sagt back to reality som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0