Presenten färdig+mer shopping

Japp nu är min brors 30 års present inhandlad! Vågar dock inte skriva vad jag köpte än då jag vet att han tittar in här lite då och då :) Men är ganska nöjd! Helt slut idag med... Inte van vid att jobba i detta tempo alltså. Men vänjer mig väl snart hoppas jag.
Till helgen bär det ju som sagt av på 30 års fest i Uppsala. Åh vad jag ser fram mot att träffa bror min och Jenny! Kläder är bestämda och kroppstejp inhandlades idag=)  Idag fick även ett par shorts och en mascara följa med hem, tack mor! Strategiskt att ta med sig mamma när det nalkas shopping! ;)

Nu sitter jag och funderar på att ge mig ut på en joggingrunda, var ett tag sen nu... Måste ju hålla konditionen i form ända till Göteborgsvarvet 2009!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0