På tal om bal...

För något inlägg sedan visade jag bilder från min bal. Kom på att för någon månad sen provade jag min balklänning, gissa om jag blev glad när jag upptäckte att den skulle behöva sys in lite här och där för att den skulle sitta uppe på rätt sätt :)



gu vad mörkhårig jag var då... Men visst är klänningen fin!? (Dålig mobilkamerabild dock)
Nu måste jag sätta igång med dagen, har precis varit ute på en promenad med Aida, nu ska naglarna lackas och jag måste in i duschen. Sen bär det av mot Uppsala och 30års fest :) Lite surt att missa Sveriges match ikväll men det är smällar man får ta, vad gör man inte för bror sin liksom?

Hoppas ni får en härlig lördag allihopa! Hörs imorgon!

Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging!

2008-06-14 @ 12:05:56
URL: http://malinminelli.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Snygg du är=)

Jovisst är hm´s rea bajs, men jag lyckades jue med mysisarna i allafall;)

Tid att träffas på måndag?

Hälsa grattis till bros!

kramis

2008-06-14 @ 19:08:37
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: V

Sv: Javisst får du fråga om kameran :) Jag gav 2900 för den på Elgiganten. Tror att det var ett ganska hyfsat pris ändå. Jag är verkligen inte så kunnig vad gäller foto och har heller inte orkat läsa manualen (Ännu :P), men jag tycker att bilderna blir riktigt fina ändå. Det är ju en speciell känsla med systemkamera. Så den är lite av en ögonsten, redan. Galet fin klänning där! En prinsessa :)

2008-06-15 @ 20:06:00
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0