måndag=nytt liv?

Ny måndag, ny vecka och nytt liv. Låter väl bra? :) Förra veckan var allt annat än nyttig. Blev mycket godsaker och lite träning. Nu är det nya sommartag som gäller (hm har på känn att jag tänker såhär varje måndag).

Ska inleda den här veckan med en liten solstund på vår trädgård sen bär det av till Örebro med bästaste Lisa :) Så kul att umgås igen såhär över sommaren!!!

Vet ni förresten? Igår anmälde jag mig till Göteborgsvarvet (21 km) 2009, det ni. Nu blir det äntligen av!! Någon som är på???


   image387image388

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja nu jävlar... jag ska träna som ett djur hela sommarn :P haha göteborgsvarvet får jag nog banga... lite långt att åka ;) Kan sympatijogga här uppe samtidigt :P

2008-06-02 @ 11:22:22
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0