Jag idag...

 

Kolla in hår fluffet. Detta skapas i mitt hår efter att haft en knut hela dagen då det är nytvättat :) Tycker ni jag ser lite nedstämd ut? Jag kan försäkra er, det är jag inte!
Har äntligen fått lite ordning på alla mina grejer. Det tog sin tid kan jag säga. Varför ska man ha så mycket saker för?
Nu ska jag bara koppla av framför fotbollen lite sen är det sovdags. Imorgon ska jag träffa Pernilla en sväng efter jobbet, blir skoj :)

På ons fyller min Johan hela 25 år! Presenten är fixad, men tänkte kanske köpa något litet mer om jag hittar något kul imorgon!

Kommentarer
Postat av: V

Det är en Nikon D40. En riktig pärla faktiskt, så ja, spana in ;) Fint hår var det här! Mitt brukar också bli lite fluff sådär.

2008-06-17 @ 18:37:28
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0