Härliga sol!

Dålig uppdatering idag. Har varit ute i skärgården hela dagen med Lisa. Vi sitter ihop vi två just för tillfället, som hennes pojkvän antydde ;) Men vi har ju lite att ta igen då vi så sällan ses annars! Vi köpte med oss underbart god frukost som vi åt på båten och sen blev det solande och badande. Har fått en hel del färg idag, bränner lite här och var, speciellt bakom vänster öra.
Hem någon timme blev det efter skärgårdsvistelsen sen gav vi oss ut på en långpromenad med vovvan. En härlig dag har det varit ute i det fina vädret!

Inför helgen har jag en hel del planer. Imorgon kväll åker jag och Johan med mor och far ut med båten för på fredag nalkas det 60års fest ute till sjöss. På lördag återvänder jag hem då jag är bjuden på examensfest på kvällen. Mycket fest helt enkelt! Och en fågel har viskat i mitt öra att det fina vädret ska hålla i sig....!

Snart kommer förresten min blogg få en helt ny look. Den kommer bli sååå fin! Det är söta Emma som håller på att fixar med min design :)

Nej nu ska jag sluta svamla och gå till sängs... Bjuder på två bilder från idag på min söta vovva!

image396

image397

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vilka härliga dagar du har framför dig! :)

De där 0.6 kilona är nog mest vätska tyvärr... Men det är ju alltid roligt att se minus på vågen!

Btw, om du hinner kan du kolla ändringarna jag gjorde på headern! Lade nyss in den nya versionen med rätt text! =)

2008-06-05 @ 00:11:47
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0