Dagens bravader

Örebro blev det som sagt idag! Vi började vår shoppingtur med en kycklingsallad lunch på en uteservering, mm supergott var det. Sen sprang vi runt i en massa affärer. Lisa shoppade en del, jag kom endast hem med en vit topp, ni får se någon dag :) Kom hem ganska sent och då begav vi oss ut på en promenad med vovvan. Oj vad varm hon blev, har aldrig sett en lyckligare jycke än henne när hon fick bada :) Nu är jag sjukt trött. Det är nog värmen som tröttar ut mig!

Imorgon blir det en tur till Kristinehamn till vår båt för lite sol och bad. Då får kameran följa med så uppdaterar troligtvis med lite fina sommarbilder någon gång under eftermiddagen! =)

Vet ni? Jag klarade egenvårdstentan med 2 ynka poäng, yeey nu får jag anställas som apotekstekniker i sommar! 

       image389

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja d suger verkligen, men d e inte mkt man kan göra åt. Åh, det är så härligt i skärgården på sommaren.
Torsdag hinner jag tyvärr inte ses, min bror tar studenten. Men fredag tror jag att d e lugnt.
kramis

2008-06-03 @ 10:20:44
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: Karin

Aha va skoj.
Ja jag bor där hos min kille nu för dom rotrenoverar min lägenhet.
E du från kristinehamn eller karlskoga?
De där m ny vecka, ny start, know all about it...men jag har sååå dålig karaktär så de håller 2 dagar sen e jag körd...haha*

2008-06-03 @ 18:22:53
URL: http://lillak24.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0