Bloggen funkar igen!

De har hållt på och flyttat min blogg till den nya "plattformen" så kunde inte uppdatera under gårdagen. Men nu funkar allt som det ska igen, inga större förändringar verkar det vara.

Jag har haft en massa roliga dagar sen jag bloggade sist. 60års fest ute till sjöss i underbart väder och igår var jag på examensfest + Statt senare. Konstigt nog mår jag bra idag, ingen baksmälla vilket känns väldigt skönt! Så jag ska snart bege mig ut i solen en sväng. Bäst att passa på nu för imorgon börjar jag jobba.

Bjuder på två bilder från helgen....





Förresten, titta in lite senare idag så kanske nya designen kommit upp :):)

Kommentarer
Postat av: Remifreya

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2009-06-01 @ 13:47:42
URL: http://remifreya.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0