Segt...

Har varit en mycket seg dag, har varit så trött från början till slut. Efter jobbet (där det var sjukt mycket att göra) åkte jag förbi mormor och fikade lite. När jag kom hem var det bara en sak som gällde... soffan! Där har jag nu legat hela kvällen och glott på friidrott mm. En paus från soffan tog jag då vi åt supergod hemmagjord pizza.. mm smakade bra. Lite bättre från förkylningen men tröttheten och hostan finns kvar...

Nu har Johan kommit hem så ska krama lite på honom sen blir det nog sängen! Återkommer imorgon med fler bilder och annat kul :) Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, har pappa skvallrat eller;)

Jo det var lite synd att vi missade delfinerna, men det gjorde inte så mkt. Blev jue så förälskad i tigrarna=)

En promenad i morgon kanske?

kram

2008-07-19 @ 09:28:58
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0